Gastenboek
Inzendingen 1 tot 10 van 1535
12/1/2026
Tanya Murty, Nieuwpoort
Ik heb in maart een franse bulldog gekocht bij jullie en zij zit heel goed bij ons zij kom heel goed over een met de poesen en de konijn en zij is heel goed met kinderen ik zo nooit meer zonder mijn franse bulldog kunnen zij is ons alles in huis samen met ons daughter casey en zij watch aan de deur soms tot ons daughter van school kom voor te spelen met haar zijn heel veel liefde en kussen en knuffel van ons al 3 maar als zijn weet dat zij casey kan plagen ga zijn het niet laten en met de katten slapen doe zijn ook heel goed en zijn heb haar bed op ons en zij slaap daar heel graag op en als zijn koud heb doe ik haar nog een dekentje er over en zijn slaap heel graag er onder allen haar hoofd zit niet onder de dekentje zij is bijna 1 jaar ik ben super blij dat ik angel bij jullie hebben gekocht jullie zij heel tof mensen
31/8/2025
Carine Cuypers, Zutendaal
ik doe nog eens een poging... In juli 2013 brachten wij onze FANTASTISCHE golden retriever WAFKE DEHOND thuis afkomstig van acantus. Schattig LIEF SLIM woorden schieten tekort. Haar mama was FANNY. Geboren op 18 mei 2013. Ze was 1 van de +/- 8 pups. Zijn er ten lande nog brusjes of afstammelingen van dit nestje? Zo nieuwsgierig wie nog zo een zalige hond heeft. Contact: zutendaal@hotmail.com
7/5/2025
Véronique Dewamme , TORHOUT
Hallo,mijn lieve schat Betty een pekingees word op 13 oktober 12jaartjes jong en ze is in topconditie en is zeer gehoorzaam,lief en altijd in om een uitstapje te genieten.Ik ben wel benieuwd hoe het met haar broertje is!!!
20/4/2025
Annick Deconijnck, Bredene
Onze Engelse cocker van bij jullie wordt op 14 juni 15 jaartjes. Heel gezond. Nooit problemen gehad. Topras
24/2/2025
Nico Serruys, menen
beste ik heb een mooi nieuwer yorkser gekocht bij jullie een heel speels hondje genaamd Chiba ik mocht altijd gaan kijken zeer goed verzorgd en heel proper was ze zitten de verkopers waren altijd zeer vriendelijk echt een aanrader 1 adres voor goede pups acanthus bedankt voor de goede zorgen van de pup en zeer goed uitgelegd hoe ze gevaccineerd werden en waneer ze moeten ontwormd. worden bedankt Nico en pup Chiba
8/2/2025
Johan Pollier, Maldegem
Zeer mooie Brusselse griffon gekocht bij acantus. Zeer gezonde en energieke pup Top hondje
4/9/2024
Erna Jonckheere , Oostende
Ik heb een nieuw hondtje shih sue gekocht, bij De heel vriendelijke eigenaars van Acantus,Diggy is geboren op 10 Mei 2024,ik mocht Hem elke dag bezoeken, wat reeds een hechte band schepte tussen ons, Diggy voelde zich direct thuis, is heel speels en gezond, en ik ga nog regelmatig op bezoek,aldaar.Altijd welkom,heel open, huiselijk en heel proper, en vooral professioneel !
6/6/2024
Molenstraat Sunaert Christiane, Blankenberge
Wij kochten ons hondje Ella begin dit jaar bij U aan. Zij was heel goed verzorgd. Zo een vriendelijk, speels en slim hondje hebben wij nog nooit gehad. U mag er heel fier op zijn. Een heel goede reclame voor U. Vele dank en grtjes
24/4/2024
Saskia Weerens, Ledegem
Lio, onze Franse Buldog geboren op 11/02/24 is nu bijna 3 weken bij ons☺️. Ze is een hele lieve, sociale, speelse en aanhankelijke puppy. Meegaan met de auto kent ze al goed en doet ze graag. Wat zijn we enorm blij dat we haar bij jullie gekocht hebben, jullie zijn een echte aanrader. Vele groetjes & 🐾 Lio
18/4/2024
Pascal Janssens , De Haan
Hallo, Miro is nu 1 jaar.Onze Amerikaanse Cocker is super gezond.En brengt veel leven in ons gezin.Wij zijn blij om onze hond te hebben gekocht bij jullie.Het is fijn om een 4de gezinslid te hebben met zijn eigen karakter. Mvg Pascal


